دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
ارامستان

حوزه/ رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت بهشت زهرا، یک آرامستان جدید در تهران احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مهدی پیرهادی، در تشریح آخرین جزئیات احداث آرامستان‌های جدید تهران گفت: در جلسه شورای شهر، ۵ نقطه پیشنهادی شهرداری تهران برای احداث آرامستان‌های جدید بررسی و ۳ نقطه از ۵ نقطه پیشنهادی تصویب شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر تهران درباره موقعیت جغرافیایی سه نقطه تصویب‌شده برای احداث آرامستان‌های جدید گفت: پهنه جنوب در اراضی کلاغائیه به مساحت ۳۰۰ هکتار در حریم منطقه ۲۰ شهرداری تهران، پهنه جنوب شرق در اراضی تقاطع بزرگراه امام رضا به مساحت ۲۰۰ هکتار در حریم منطقه ۱۵ شهرداری تهران (تملک اراضی اوقاف) و پهنه جنوب غرب در اراضی واقع در جاده ساوه به مساحت ۲۰۰ هکتار (تملک اراضی موقوفه) است.

وی افزود: شورای شهر تهران برای آماده‌سازی آرامستان‌های جدید، امسال اعتباری به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته و قرار است سازمان بهشت زهرا یک قطعه از زمین‌های مورد نظر از آرامستان‌ها را برای دفن آماده کند.

آقای پیرهادی گفت: عملیات دیوارکشی و آماده‌سازی یک قطعه از آرامستان‌های جدید تا پایان سال به اتمام خواهد رسید و تا آن زمان، پذیرش و شست‌وشوی اموات همچنان در بهشت زهرا انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha